neděle 6. ledna 2013

DIY - Gimp galaxy photos

Byla otázka, jak jsem udělala galaxy efekt u fotek. Tak jsem vám připravila návod.

Potřebujete: Gimp - ke stažení ZDE // Brushes - ke stažení ZDE  (můžete si stáhnout ale i jiné)

1. Otevřeme si obrázek, který chceme upravit.



2. Klikneme na ikonku lasa v panelu Nástroje.

3. Označíme si pomocí bodů místo, kde chceme mít efekt.

4. Klikneme na ikonku štětce.

5. Ve volbách nástrojů si vybereme Brush, který chceme použít. Já si vybrala rabies_star.abr-016

6. Klikneme na černou barvu a nastavíme si novou, podle sebe.


7. Nastavíme možnost krytí a přizpůsobíme si škálu . Poté myší najedeme na obrázek a klikneme levým tlačítkem myši

8. Tadáá! Máme hotovo.! 

14 komentářů:

  1. Konečně někdo udělal navod!! Diky moc, hrozně si mi pomohla protože jsem si s tom lámala hlavu skutečně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  2. jeej ďakujem, hneď keď budem čas sa do toho pustím ach ja o takom programe som ani nepočula a zase len vďaka blogom sa dozvedám viac, joooj som rada, že som v tomto blogovom svete:D

    OdpovědětVymazat
  3. je to krásne :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. wou, to by ma isto nenapadlo, si šikuľka :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. jéj, gimp mám .. hneď to aj vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to dělám stejně :) Je to suprový :)

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem, určite skúsim!:)
    thebloggerina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Gimp mám, je to super program. DAJÍ se s ním dělat bezva efekty.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné a zaujímavé

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. super návod :) ja osobne takéto veci robím z Photoshop ale tak je nemá každý.. :)

    OdpovědětVymazat